یک قدم تا خدا

آخرین مطالب

قرب حق

پنجشنبه, ۴ دی ۱۳۹۳، ۰۱:۵۳ ب.ظ

الهِی مَا أَقْرَبَکَ مِنِّی وَ أَبْعَدَنِی عَنْکَ 

وَ مَا أَرْأَفَکَ بِی فَمَا الَّذِی یَحْجُبُنِی عَنْکَ.

خدایا! چه اندازه تو به من نزدیکی، و چه اندازه من از تو دورم! و چه اندازه نسبت به من رأفت داری! پس آخر چه‌چیز مرا از تو این‌همه دور کرده و حجاب بین من و تو شده است؟ به عبارت دیگر جایی برای نظرکردن به تو برای من نمی‌ماند

قرب نه بالا نه پستی رفتنست
**قرب حق از حبس هستی رستنست
نیست را چه جای بالا است و زیر
**نیست را نه زود و نه دورست و دیر
کارگاه و گنج حق در نیستیست
**غرهٔ هستی چه دانی نیست چیست


۹۳/۱۰/۰۴ موافقین ۱ مخالفین ۰
محمد باقر

نظرات  (۱)

۰۴ دی ۹۳ ، ۱۳:۵۵ میلاد شریفی
سلام، به وبگاه دانش آموزان تیزهوش نیز سری بزنید و با نظرات خود ما را در جهت بهبود وبگاه یاری فرمایید.
milad111.blog.ir

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی