یک قدم تا خدا

آخرین مطالب

یا طبیب من لاطبیب له

دوشنبه, ۹ تیر ۱۳۹۳، ۱۱:۴۵ ق.ظ

مرحوم علامه طباطبائی می فرمودند:


گاهی بعضی صفات زشت در وجود انسان است 

نمی تواند آن صفت زشت و بد را از خود دور کند 

نمیتواند خودش را از ان صفت شستشو بدهد،

*عاجز می شود *

آن وقت است که باید عجــــزش را محضر خدای متعال عرضه بدارد 

بگوید خدایا *عاجزم* 

تلاش کردم نتوانستم درمان کنم 

یا طبیب من لاطبیب له 

خـــــود به دادم بــــــــــرس ای طبـــــیب!

استاد معظم شیخ علی فروغی

۹۳/۰۴/۰۹ موافقین ۰ مخالفین ۰
خانم محمدی

نظرات  (۱)

۰۹ تیر ۹۳ ، ۱۱:۵۳ آرام mosafer88
سلام
یا طبیب من لا طبیب له
یا حبیب من لا حبیب له
دعایمان کنید

قال رسول الله صلى الله علیه و آله :
طوبى لمن ظما او جاع لله اولئک الذین یشبعون یوم القیامة
خوشا بحال کسانى که براى خدا گرسنه و تشنه شده ‏اند
اینان در روز قیامت سیر مى‏ شوند.
وسائل الشیعه، ج 7 ص 299، ح‏2.

درک شایستته میهمانی عظیم خدا روزی دلتان

اللهم صل علی محمدو ال محمد و عجل فرجهم و اهلک اعدائهم اجمعین

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی