یک قدم تا خدا

آخرین مطالب

راه سلوک

پنجشنبه, ۲۸ شهریور ۱۳۹۲، ۰۵:۵۱ ب.ظ


در ایّام تحصیل در نجف اشرف شیخ و استادی داشتم که برای طلاّب با تقوا، مرجع بود.

 از او سؤال کردم چه عملی را شما تجربه کرده اید که می تواند در حال سالک مؤثّر باشد؟

فرمود: در هر شبانه روز یک سجده طولانی بجای آورد

 و در حال سجده بگوید : لاَ اِلَهَ اِلاَّ اَنتَ سُبحَانَکَ اِنِّی کُنتُ مِنَ الظَّالِمِین ؛

در حال ذکر این چنین توجّه کند که پروردگارم منزّه از این است که بر من ظلمی روا داشته باشد،

بلکه خود من هستم که بر نفسم ستم کردم و او را در این مهالک قرار دادم.

 

" مرحوم میرزا جواد آقا ملکی تبریزی "


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی