یک قدم تا خدا

آخرین مطالب

خدا منتظر است

يكشنبه, ۲۳ تیر ۱۳۹۲، ۰۷:۰۷ ب.ظ

حدیث قدسی:

نَادَیتُـمونِى فَلَـبَّیتکُم، سَـأَلتُمُونِـى فَاعطَیتُکُم،

بَارَزتُـمونى فَـأمهَلتُـکُم، 

تَرَکتُـمونِى فَرَعیتُکُم عَصَیتُمُونِى فَستَرتُکُم، 

فَإن رَجعْتُم إلى قِبلْتُکُم وَ إن أدبرتُم عَنّى انتَظرتُکُم


مرا خواندید شما را اجابت کردم، 

از من خواستید به شما عطا نمودم، 

با من به جنگ و مخالفت برخاستید شما را مهلت دادم،

مرا واگذاشتید شما را رعایت کردم، 

مرا معصیت کردید بر شما پوشاندم، 

اگر به من باز گردید شما را مى ‏پذیرم

و اگر از من روى بگردانید به انتظار شما خواهم بود.

۹۲/۰۴/۲۳ موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد باقر

حدیث قدسی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی