یک قدم تا خدا

آخرین مطالب

سوره حشر

چهارشنبه, ۲۵ بهمن ۱۳۹۱، ۰۱:۰۳ ب.ظ

 مواظبت به آیات شریفه آخر سوره حشر،
از آیه شریفه: «یا أیُّهَا الَّذینَ آمَنُوا اتَّقُوا اللَّهَ وَ لْتَنْظُرْ نَفْسٌ ما قَدَّمَتْ لِغَدٍ وَ اتَّقُوا اللَّهَ إنَّ اللَّهَ خَبیرٌ بِما تَعْمَلُونَ»
 تا آخر سوره مبارکه، با تدبر در معنی آن ها در تعقیب نمازها، خصوصا در اواخر شب که قلب فارغ البال است،
خیلی مؤثر است در اصلاح نفس.


"آیت الله شاه آبادی"


۹۱/۱۱/۲۵ موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد باقر

نظرات  (۲)


سلام دوست من
این گل ها همشون واسه تشکر از وبلاگته
من یکی از طرفداری وبلاگت شدم
یه پیشنهاد هم واسه افزایش بازدیدت دارم
وبلاگت روی توی انجمن وبلاگ نویسان ثبت کن
از وبلاگ من وارد انجمن شو
من امتحان کردم
واقعا جواب میده
رایگانم هست
لینک رو ثبت کن تا طرفدارای وبلاگت زیاد شن
بهم سر بزن منتظرتم
saharbanooo.mihanblog.com
۲۵ بهمن ۹۱ ، ۱۳:۲۰ کاریزماسل
سلام و ادب

همان طور که میدانید ، بیش 85% کاربران اینترنت مطالب مورد علاقه خود را از طریق موتور های جستوجوگر پیدا میکنند ...
فرض کنید که روزانه 5هزار نفر از طریق گوگل موضوع مرتبط با وبلاگ یا سایت شما را جستجو میکنند ، اگر رتبه شما از نظر گوگل پایین باشد ، هیچ کدام از این افراد که مشتاق مطالب شــــما هستند وارد سایت شما نمیشوند ! یا در نهایت تعداد اندکی از آنها وارد میشوند ...
در واقع این موتور های جستجوگر هستند که میزان بازدیدکنندگان واقعی و هدفمند وبلاگ یا وبسایت شما را تعیین میکنند !
گـــوگل به عنوان محبوبترین و قدرتمندترین موتور جستجوگر از الگوریتم خاصی برای رتبه دادن به وبلاگ و یا وبسایت شما استفاده میکند ...
یکی از مهمترین مواردی که گوگل به آن حساس است انــتشار لینک و تبادل لینک است ، خصوصا تبادل لینک با سایتهایی که پیچ رنک بالا دارند ...

حال از شما دوست عزیز دعوت میکنم که با وبسایت ما تبادل لینک داشته باشید . این تبادل به صورت خودکار انجام میشود ...
و در نهایت این تبادل موجب بهبود رنکیگ وبلاگ شما و ما میشود .

با تشکر و احترام

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی