یک قدم تا خدا

آخرین مطالب

عمرکوتاه

سه شنبه, ۱۶ آبان ۱۳۹۱، ۱۱:۱۵ ق.ظ

مرحوم کلینى (ره ) از بعضى از اصحاب ما روایت کرده که گفت :
حضرت امام صادق علیه السلام فرمود: بر (سختیهاى ) دنیا صبر کنید،
زیرا دنیا ساعتى بیش نیست ، زیرا آنچه که گذشته (دیگر) درد و رنج و سرور و خوشیش را نمى یابى ،
 و آنچه که نیامده است پس تو نمى دانى آن چیست و فقط دنیاى تو آن لحظه اى است که در آن هستى ، 
پس صبر کن در آن بر اطاعت خدا و روگردان از معصیت خدا.

در کتاب من لایحضره الفقیه آمده است که على علیه السلام فرمود:
هیچ روزى نمى گذرد بر فرزند آدم ، جز اینکه آن روز به او مى گوید:
 من روز جدید هستم ، و من بر تو شاهد و گواه هستم ،
 و در من حرف خوب بزن ، یا کار خیر انجام بده؛
زیرا تو پس از من مرا هرگز نخواهى دید.
 

نظرات  (۱)

۱۶ آبان ۹۱ ، ۱۱:۴۸ سروناز ابراهیمی
با سلام دوست عزیز

وبلاگ وزینی دارید امیدوارم موفق باشید گروه ما یعنی همیشه آنلاین 6 سال است که به صورت تخصصی در زمینه کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور مشاوره رایگان و خدمات تخصصی ارائه می کند

اگر در مورد فراگیر اطلاعاتتون کمه به وب سایت ما بیایید تا به شما مشاوره رایگان بدهیم یا با شماره مشاوره ما تماس بگیرید 09358027490

معمولا اکثر داوطلبین برای تهیه منابع و جزوات رشته خودشان در مقطع ارشد مشکل دارند برای تهیه منابع و مجموعه جزوات کمیاب رشته های ارشد فراگیر می توانید به وب سایت مخصوص این کار مراجعه نمایید
http://shop.hamisheonline.com

ما را با جستجوی عبارت وب سایت همیشه آنلاین براحتی در گوگل خواهید یافت

دوستدار شما سروناز

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی