یک قدم تا خدا

آخرین مطالب

تحمل بلا و گرفتاری

دوشنبه, ۱۵ آبان ۱۳۹۱، ۱۰:۲۲ ق.ظ

عاشق عارف، مرحوم کربلایی احمد از شاگردان مرحوم شیخ می گفت:
 
بعد از فوت شیخ، ایشان را در خواب دیدم و از او سوال کردم در چه حالی ؟

گفت: فلانی من ضرر کردم !

با تعجب گفتم: تو ضرر کردی! چرا ؟

فرمود: زیرا خیلی از بلاهایی که بر من نازل میشد با توسل آنها را دفع میکردم،

 ای کاش حرفی نمی زدم چون الان می بینم برای آنهایی که در دنیا بلاها را تحمل میکنند در اینجا چه پاداشی می دهند!
۹۱/۰۸/۱۵ موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد باقر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی