یک قدم تا خدا

آخرین مطالب

بدانیم کسی جز خدا گناهان را نمی بخشد

پنجشنبه, ۳۰ شهریور ۱۳۹۱، ۰۶:۵۵ ب.ظ

خداوند از بنده اش خوشش می آید زمانی که گوید

پروردگارا مرا ببخش زیرا که گناهان را کسی جز تو نمی بخشد...

پس میفرماید ای ملائکه من ، این بنده دانسته است که گناهان را کسی جز من نمی بخشد

شاهد باشید که من او را آمرزیدم...
۹۱/۰۶/۳۰ موافقین ۰ مخالفین ۰

نظرات  (۱)

با سلام به شما دوست گرامی
وبلاگتون زیباست ، اما پیشنهاد میکنم برای اینکه مردم وبلاگ زیبای شما رو ببینند بهتره بازدیدتون رو بیشتر کنید ، برای اینکه بازدیدتون رو بیشتر کنید من دو راه به شما پیشنهاد میکنم
1- قرار دادن کد جدول نود 32 بدون کوچکترین تبلیغ که کد های روزانه نود 32 رو در وبلاگتون نشون میده و علاوه بر جذب بازید کننده برای کسب یوزهای جدید بطور خودکار بر اساس آی پی های بازدیدی بازدیدتون رو اضافه میکنه
----------------

----------------
دومین پیشنهاد کد اوقات شرعی کلیه مراکز استان هاست که کاملاً بدون تبلیغه
// در صورتی که تمایل دارید تا کد اوقات شرعی محل خاصی رو داشته باشید که تو هیچ سایت ابزاردهی اون منطقه وجود نداره ، در انجمن ما درخواست بدید براتون با هر بک گروندی و به هر شکلی دوست داشته باشید میسازیم
کد زیر کد اوقات شرعی مراکز بدون تبلیغه اما در صورتی که شما برای منطقه خاصی کد میخواین تو انجمن ما مطرح کنید هر چه زودتر برای شما خواهیم ساخت
----------------

----------------
این کد ها رو در ویرایش قالبتون در سمت چپ یا راست قرار دهید ، اگر در قرار دادن کد ها مشکل دارید ، به سایت www.multijob.ir مراجعه کنید و در انجمن مطرح کنید تا شما را یاری کنیم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی