یک قدم تا خدا

آخرین مطالب

نگاه به نامحرم

شنبه, ۲۰ خرداد ۱۳۹۱، ۱۱:۳۰ ب.ظ
چشمت به نامحرم می‌افتد، اگر خوشت نیاید که مریضی!

اما اگر خوشت آمد، فوراً چشمت را ببند و سرت را پایین بینداز و بگو:

یا خیر حبیب و محبوب صل علی محمد و آله

یعنی: خدایا من تو را می‌خواهم، این‌ها چیه،

این‌ها دوست داشتنی نیستند،

هر چه که نپاید دلبستگی نشاید

" شیخ رجبعلی خیاط "

 
۹۱/۰۳/۲۰ موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد باقر

نظرات  (۷)

فروش فیلترشکن ساکس و وی پی ان با قیمتی مناسب و سرعتی بالا و پشتیبانی 24ساعته بدون حتی یک ثانیه قطعی | دارنده ی 4سال سابقه فروش| بازگشت وجه درصورت ناراضی بودن
ساکس و وی پی ان 1ماهه : 3تومان
ساکس و وی پی ان 2ماهه: 5تومان
ساکس و وی پی ان 3ماهه: 7تومان
برای خرید هم میتوانید به سایت مراجعه کنید و هم میتوانید از طریق یاهو خرید کنید
آیدی یاهو:persians_socks@yahoo.com
سایت:http://persians-server.tk
سلام وبلاگ خوبی داری به سایت من هم یه سری بزن
1پاتوق (ارتباط متفاوت با جهان امروز)
http://www.1patog.ir
منتظرت هستم
سلام وبلاگ خوبی داری به سایت من هم یه سری بزن
1پاتوق (ارتباط متفاوت با جهان امروز)
http://www.1patog.ir
منتظرت هستم
با سلام آیا از دین اسلام و احادیث آن اطلاعات زیادی ندارید آیا کتب اسلامی را در اختیار ندارید کدام مذهب حق و کدام باطل است نظر پیامبر اسلام درباره اهل سنت و شیعیان چیست؟پس همراه با ما به تمام شبهات خود برسید
همچنین برای دریافت تمامی کتب اسلامی در نسخه های ورد پی دی اف و موبایل با سفارش کتاب مورد علاقه خود در بخش بازارچه کتاب آن ها را دریافت نمایید
.
.
.
.
ونیز به علت بروز بودن وبلاگ سنی کلوب از آرشیو وبلاگ نیز دیدن فرمایید
.
.
.
www.sunnicloob.blogfa.com
من وحید هستم اگر مایل به تبادل لینکی یه سری به سایت من بزن
_آپـــــــــــــــــــــــــــم♡❤
______آپـــــــــــــــــــــم♡❤
_________آپــــــــــــم♡❤
____________آپــــــم♡❤
_________آپــــــــــــم♡❤
______آپـــــــــــــــــــــم♡❤
___آپـــــــــــــــــــــــــــم♡❤
سلام،سلامی به بلندی آسمان . به زلال و خلوص چشم ساران سلامی به لطافت گرمای بهاری سلامی همچون بوی خوش آشنایی سلامی بر خواسته از دل و نشسته بر دل
  ♡      ★  *  ★   *   ☆
آپم آپم آپم آپم آپم آپم آپم آپم آپم آپم آپم آپم
  ♡      ★  *  ★   *   ☆
خوشحال میشم بهم سر بزنین
سلام

سایت جالبی داری اما بازدیدش خیلی کمه

من یه لینک باکس بهت معرفی میکنم که حداقال بازدید روزانه اش30000 تاست

میتونی امتحان کنی !!!
در ضمن اگه کد لینک باکس رو نذاری لینکت تایید نمیشه

اینم ادرس منتظرم

http://juik.blogsky.com/

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی